... Doa Seorang Ummi...

"Ya Allah Ya Tuhanku...permudahkanlah segala urusan kehidupanku, perbanyakkanlah susuku untuk bayiku, dan permudahkanlah perjalananku untuk menyusukan anakku agar menuruti segala yang telah Engkau syariatkan... Aku halalkan setiap titis air susuku yang mengalir ditubuhnya, jadikanlah dia seorang anak yang solehah dan beriman... AMIN..."

29 March 2011

Cameron Day 1


Minggu cuti sekolah mac 2011 sangat best... tok ayah dan nenek sekeluarga setuju untuk bawa insyirah jalan2 ke cameron highlands.. perjalanan dari grik ke cameron ambil masa 2 setengah jam, alhamdulillah hari jumaat selamat sampai.. jom tengok gambar2 anak ummi ye..

betul2 baru smpai kat rumah..
insyirah tertido kepenatan..

insyirah dengan ayah..

dengan ummi..

insyirah dengan cik da

insyirah dengan cik tie..

insyirah tepi buah2 kelapa yg tok ayah import khas dr sg ramal :)

ini saja untuk hari pertama.. sbb kita da sampai lewat kat umah, jadi rehat dulu, pas solat asar jalan2 kat pasar malam pekan Brinchang

insyirah ngan ayah shopping kat pasar mlm pekan Brinchang

Malam hari kita sume duk umah aje... ummi dan auntie2 sibuk siap2kan makanan utk dimakan sok, sbb sok kita da nak kuar awal pagi nak jalan2 kann..

insyirah n ayah tertido lepas makan malam..

Tunggu entry next chapter untuk next day yee

0 comments on "Cameron Day 1"

 

Nasnizal's Kids Corner - Permata Hati Umi & Ayah Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez