... Doa Seorang Ummi...

"Ya Allah Ya Tuhanku...permudahkanlah segala urusan kehidupanku, perbanyakkanlah susuku untuk bayiku, dan permudahkanlah perjalananku untuk menyusukan anakku agar menuruti segala yang telah Engkau syariatkan... Aku halalkan setiap titis air susuku yang mengalir ditubuhnya, jadikanlah dia seorang anak yang solehah dan beriman... AMIN..."

14 July 2010

Jalan2 di Floria 2010


Ayah, ummi dan insyirah..

Buat pertama kalinya pada hari Ahad yang lepas ummi dan ayah bawa insyirah keluar berjalan2 ke tapak ekspo. sebelum ni hanya bawa insyirah keluar ke pusat beli belah, paling teruk pun dedahkan insyirah kat kenduri kendara. Ummi dan ayah suke sangat la berjalan2 ke tapak2 pameran ekspo dan lain-lain tapi memandangkan usia insyirah masih kecil dan bnyk pulak masalah kesihatan yang melanda negara kita ni jadi ummi dan ayah tangguhkan dulu sampai insyirah usia insyirah dah matang. Alhamdulillah anak ummi dah 1 thn jadi ummi ada sedikit keyakinan untuk dedahkan insyirah di tempat yang penuh dengan manusia yang macam2 ni.. hehe.

Bila dimasukkan insyirah dalam kete comel macam ni la mukanya..
muka berperasaan 'suke + pelik' hehe.

tengok tu seronoknya dia..

untuk gambar dan cerita penuh.. insyirah tgk sajalah entry dalam blog ummi kat sini ye..

bila dah penat berjalan.. insyirah dah lapa, ummi bg susu n tido, sementara menanti ummi dan ayah makan char kueh teow kerang + air jambu yg sangat sedap..

berpeluh2 anak ummi tido dlm stroller..
nnt ummi carikan kipas eh..


0 comments on "Jalan2 di Floria 2010"

 

Nasnizal's Kids Corner - Permata Hati Umi & Ayah Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez