... Doa Seorang Ummi...

"Ya Allah Ya Tuhanku...permudahkanlah segala urusan kehidupanku, perbanyakkanlah susuku untuk bayiku, dan permudahkanlah perjalananku untuk menyusukan anakku agar menuruti segala yang telah Engkau syariatkan... Aku halalkan setiap titis air susuku yang mengalir ditubuhnya, jadikanlah dia seorang anak yang solehah dan beriman... AMIN..."

03 August 2010

Duduk atas kerusi makan


Salam anak ummi..

Last week ayah dapat 'durian runtuh' alhamdulillah... ayah bawak ummi dan insyirah pergi makan kat D'One Steak Bangi.. Untuk penggemar-penggemar steak dan makanan barat, bolehlah cuba berkunjung ke sini.. Mmm.. memang sedap tambahan orang belanja hehe. Untuk julung-julung kalinya.. ummi dan ayah letak insyirah duduk dalam kerusi khas si comel untuk makan.. dengan perasaan tak gayat n ok nyee.. insyirah selamba dekkk.. je.. ummi je yang agak tarik nafas dalam2 kot insyirah jatuh.. huhu.. aa.. jom tgk gambar lg..

di mana-mana.. lagak insyirah mcm seorang 'pegawai pemantau' hehe

cool je mcm dh biasa je ..

Lepas ni bole la kita makan kat mana-mana kedai eh.. sbb insyirah dh bole duk dalam kerusi anak comel :-)

0 comments on "Duduk atas kerusi makan"

 

Nasnizal's Kids Corner - Permata Hati Umi & Ayah Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez